זביידי

Willie Dunlap | September 11, 2021 | Tidak ada komentar

ארבעה מששת המחבלים הנמלטים נתפסו ביניהם זכריא זביידי כל העדכונים על המצוד אחר שני האסירים. חוקרי השבכ לקחו את ההקלטות ממצלמות האבטחה ובעקבות העדות הזו מיקדו את מאמצי החיפוש אחר.


Here S What People Are Buying On Amazon This Week Physicians Formula Shimmer Strips Makeup Kit Eyeliner

במועצה שבה זביידי נלכד מברכים על המבצע ודורשים אכיפה זהה גם בפשיעה בחברה הערבית.

זביידי. זביידי מצידו אמר אז כי פחימה עברה רק קטע קטן מבעיית העם הפלסטיני. זביידי נתפס יחד עם מוחמד עראדה בן דודו של מחמוד שנתפס אתמול בנצרת עם יעקוב קדארי. השניים נעצרו על ידי כוח משותף של יחידת.

ארבעה נערים מתו דאוד אחיו של זביידי ישב בכלא לאחר שנשפט למאסר של 16 שנים על פעילות טרור והאחרון הוא זביידי. נסיבות לכידתם של שני האסירים שישה ימים לאחר שנמלטו מכלא גלבוע המחישו עד כמה לא הייתה להם. זכריה זביידי ומחבל נוסף נתפסו בצפון הארץ.

התחבאו מתחת למשאית סמוך למטע זיתים. זכריה זביידי ונמלט נוסף נלכדו הלילה בחניון משאיות בכפר אום אל גאנם הבוקר ב-5 אותרו ונתפסו לאחר 5 ימי חיפושים זכריה זביידי ונמלט נוסף מכלא גלבוע לאחר שמוקדם. הם נעצרו שעות אחרי לכידתם של שני מחבלים נוספים.

ב-2019 זביידי נעצר על ידי כוח של השבכ והיממ בחשד למעורבות בכמה פיגועי ירי באזור בית אל יחד עם. זכריה זביידי עבר רק אתמול לתא ממנו התבצעה. כך לכדו את זכריה זביידי ומוחמד עארידה.

בתום חמישה ימי חיפושים הצליחו כוחות המשטרה לאתר ולעצור ארבעה מהאסירים הביטחוניים שנמלטו מכלא גלבוע בתוך. במערכת הביטחון מעריכים כי הם לא קיבלו סיוע וכי אחד משני האסירים הנותרים חצה את. נבדק חשד שהמחבל זכריה זביידי הוא בין ששת האסירים שברחו הלילה מכלא גלבוע באמצעות מנהרה שחפרו מהכלא.

זביידי נעצר עם מוחמד קאסם עארדה באום אל-גאנם כשהם מסתתרים בחניון משאיות. זביידי נתפס יחד עם האסיר מוחמד עראדה אחיו של מחמוד שנתפס אתמול בנצרת. זביידי נכנס לחנות בשעות הבוקר שעות אחרי שהצליח להימלט מתאו שבכלא גלבוע.

במערכת הביטחון מעריכים כי אחד משני הנמלטים. מעצרם של זכריה זביידי ומוחמד עראדה שנמלטו מכלא גלבוע התאפשר בזכות מידע שהתקבל אמש במקביל למעצר שני האסירים הנוספים בנצרת. הבריחה מכלא גלבוע.

לכידתם של שניים מהאסירים שנמלטו מכלא גלבוע הפתיעה את תושבי המועצה המקומית שבלי אום. שניים מתוך השישה שנמלטו מכלא גלבוע עדיין לא.


Here S What People Are Buying On Amazon This Week Physicians Formula Shimmer Strips Makeup Kit Eyeliner


Here S What People Are Buying On Amazon This Week Physicians Formula Shimmer Strips Makeup Kit Eyeliner




Email Newsletter

Like what you read here in this blog post?
Get more like it delivered to your inbox daily.



Designed by Prayag Verma